راه های ارتباط با ما (کلیک کنید)

استفاده از درگاه های ارتباطی :
سوالات متداول :

از طریق : وبسایت، واتس اَپ، اینستاگرام

پس از انتخاب محصول/محصولات مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، با تایید سفارش و پرداخت، سفارش شما در لیست پردازش قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت ارسال می شود.

می توانید شناسه/نام محصولات مورد نظر خود را از طریق واتس اَپ برای ما ارسال نمایید. کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما در ارتباط بوده و  فاکتور خرید سفارش را برایتان صادر و ارسال می کنند که پس تکمیل مراحل خرید و تایید پرداخت، سفارش شما در لیست پردازش قرار گرفته و در اسرع وقت ارسال می شود.

می توانید شناسه/نام محصول مورد نظر خود را از طریق دایرکت برای ما ارسال نمایید. کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما در ارتباط بوده و  فاکتور خرید سفارش را برایتان صادر و ارسال می کنند که پس تکمیل مراحل خرید و تایید پرداخت، سفارش شما در لیست پردازش قرار گرفته و در اسرع وقت ارسال می شود.

همکاران عزیز، درصورت خرید بیش از تعداد مشخص برای هر محصول، قیمت ها بر اساس تعرفه همکاری در فاکتور خرید لحاظ خواهد شد.

اگر کد تخفیف دارید، میتوانید کد را در قسمت مربوطه در سایت صفحه سبد خرید (انتهای لیست خرید) وارد کرده و بر روی گزینه اعمال کوپن کلیک کرده و پس از تایید شدن کد، بروزرسانی سبد خرید را اعمال کنید.

زمان تحویل سفارش بر اساس روز کاری از 24 تا 72 ساعت خواهد بود.

(در صورت نیاز، کارشناسان مجموعه شما را در جریان ارسال مرسوله قرار خواهند داد.)
 تحویل سفارش های مشهد در صورت عدم ترافیک سفارش، در همان روز و کمتر از 24 ساعت خواهد بود.

هزینه ارسال به کلیه نقاط کشور از طریق پست برای خریدهای کمتر از 900 هزار تومان  معادل 45 هزار تومان و برای خریدهای بیش از 900 هزار تومان  رایگان است.

هزینه ارسال پس کرایه با توجه به تعرفه روز حمل و نقل، در محل محاسبه خواهد شد.

+ ارسال به مشهد :

شهروندان مشهدی می توانند جهت کاهش هزینه و زمان ارسال سفارش خود، از گزینه ” ارسال به مشهد ” استفاده نمایند که تعرفه پرداختی بر اساس هزینه حمل و نقل شهری در محل محاسبه خواهد شد.

تایید و تضمین کیفیت کالا و اصالت محصولات از جمله کارهای مهم بخش کنترل کیفیت مجموعه فیدیکسو می باشد که با دقیق ترین و ریزبینانه ترین پارامترها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در صورت وجود مشکل فنی در محصولات ارسالی، می توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید و کالای خود را همراه با جعبه و محتویات آن مرجوع نمایید.

میتوانید سوالات خود را از طریق درگاه های ارتباطی با عنوان پشتیبانی مشتریان با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.