یاد گذشته­ ها بخیر که بچه­ ها با ذوق و شوق می­ رفتن مدرسه و در کنار درس، کلی دوست و هم بازی پیدا می­ کردن بدون اینکه دغدغه ­ای به جهت بهداشت سختگیرانه داشته باشن. تنها دغدغه اون دوران نظافت شخصی و اصلاح ناخن و موی سر بود که خوب واجب هم بود. دخترها نباید لاک و آرایش می داشتن و پسرها نباید موهاشونو مدل­های به اصطلاح فشن درست می­ کردن.

متاسفانه سال تحصیلی جدید یعنی مهر 1399 با کرونا همراه شده. ویرروسی که خیلی­ هارو به کام مرگ برده و عده زیادی رو تا به این لحظه گرفتار خودش کرده و آسیب خودش رو به افراد زیادی رسونده. پروتکل­ های بهداشتی زیادی از جانب وزارت بهداشت تعریف شده که با رعایت اونها آمار مبتلایان جدید و مرگ ناشی از این ویروس نا حد زیادی کنترل شده و البته با رعایت بیشتر و همه جانبه می ­تواند کاهش بیشتری پیدا کنه و چه بسا تک رقمی و حذف بشه. متاسفانه مشکلات اقتصادی حاکم برکشور باعث از بین رفتن رونق خیلی از کسب و کارها شده و عده زیادی چرخ زندگیشون رو این روزها به زور به گردش در میارن.

این روزها انتقادات زیادی به باز شدن مدرسه­ ها و رفتن کودکان و بچه هامون به مدرسه وارد هست که تا به الان تعداد مخالفین باز شدن مدارس خیلی زیاد هست که نظر مسئولین امر و وزارت آموزش و پرورش این هست که مدارس باید باز بشن تا بچه ­ها از تحصیل باز نمونن!! (البته باید دید تحصیل به چه قیمتی تمام میشود!) حال با برنامه ریزی­ های صورت گرفته و تدوین شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال کرونا ظاهرا تصمیم نهایی به بازگشایی هست و ما والدین مسئول هستیم آموزش های لازم رو در خصوص رعایت هرچه بیشتر موارد بهداشتی لازم به فرزندانمون بدیم. از نحوه صحیح استفاده از ماسک گرفته تا ضد عفونی کردن دست­ها و نحوه گندزدایی قبل از مصرف مواد غذایی، همه و همه اون چیزهاییست که با آموزش و رعایت اونها می­ تونیم آمار ابتلا رو کنترل کنیم و پیک سوم و پیک های بعدی رو به سلامت بگذرونیم تا انشالله روزی برسه که بشر از دغدغه و مشکلات این ویرووس منحوس رهایی پیدا کنه.

خیلی از ما با خطرات استفاده مداوم از ماسک و اذیت هایی که کش ماسک برای گوش هامون ایجاد کرده آشنا هستیم که البته با معرفی گیره نگهدارنده ماسک و استفاده از اون بشر این مشکل رو هم حل کرده و البته که فرزندانمون هم در صورتی که برای حفظ جان و سلامتشون باید حتما پروتکل­ ها رو رعایت و در خارج ازمنزل و زمان حضور در مدرسه از ماسک استفاده کنند این گیره­ ها می تونه خیلی کمک کننده باشه به راحتی بیشتر در زمان حضور در فضاهای عمومی و مدارس که گوش های فرزندانمون هم از فشار کش های ماسک در استفاده های مداوم راحت و آسوده بماند و نیز استفاده از ماسک ایمن تر شود.

پیشنهاد ما به شما استفاده از گیره نگهدارنده ماسک فیدیکسو است که با مواد کاملا بهداشتی تولید شده و قابل شستشو بوده و برای تمام سنین، کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است. همچنین این گیره ها در رنگ های متنوع تولید شده که می­ تواند هماهنگی رنگی با ماسک، لباس­های فرم ایجاد و نیز نیاز سلایق افراد مختلف را تامین کند.

جهت سفارش محصول به صورت عمده می توانید از طریق فروشگاه اقدام کنید.

همچنین جهت تهیه و سفارش جزء محصول از طریق دیجیکالا از لینک محصول در دیجیکالا استفاده نمایید.

امید که این سال تحصیلی با خوشی، همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی سپری شود و شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

7 Comments

erotik · 2021-03-01 at 22:55

I was so satisfied from your blog. Thank an individual so much. Corenda Jody Miriam

bursa escort · 2021-03-02 at 00:03

Pwede rin po bang humingi ng soft copy? Thank you! Gobless! Jordan Max Udale

erotik · 2021-03-02 at 06:02

This is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise info?Thank you for sharing this one. A must read post! Georgie Salim Doolittle

israelxclub.co.il · 2022-03-29 at 19:45

May I simply say what a relief to uncover somebody that really understands what theyre discussing over the internet. You certainly know how to bring a problem to light and make it important. More and more people really need to check this out and understand this side of the story. I was surprised that youre not more popular because you certainly have the gift.

turkce dublaj film izle · 2022-05-26 at 18:16

Having read this I thought it was extremely informative. Valentin Echelberger

sikis izle · 2022-05-27 at 22:37

Some really nice and useful info on this internet site, too I think the style has got fantastic features. Wilber Ramelb

watch series · 2022-06-22 at 22:12

Appreciating the persistence you put into your site and detailed information you provide. Lou Moothart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *